У контексті нових викликів, що постали перед країною,
педагогічним працівникам необхідно переглянути практику виховної роботи та
захисту дітей у навчальному закладі.
У педагогів виникла необхідність пояснювати дітям, що відбувається, як реагувати на конфлікти, що виникають між дітьми, як утриматися від надання гострих, емоційних оцінок, як не нашкодити дітям, а навпаки – бути корисними.
Рекомендації класним керівникам щодо профілактики посттравматичних стресових розладів у дітей
Тренінгове зання для педагогів "Конфлікти та причини їх виникнення"
У педагогів виникла необхідність пояснювати дітям, що відбувається, як реагувати на конфлікти, що виникають між дітьми, як утриматися від надання гострих, емоційних оцінок, як не нашкодити дітям, а навпаки – бути корисними.
Рекомендації класним керівникам щодо профілактики посттравматичних стресових розладів у дітей
Тренінгове зання для педагогів "Конфлікти та причини їх виникнення"
Комментариев нет:
Отправить комментарий